לקוחות פוטנציאליים מגיעים לביקור בפרויקט בנייה חדש.

נכנסים לדירה לדוגמא ומייד מתעורר בהם רגש – חיובי או שלילי.

אנחנו ב Geshem design  שמנו לנו כמטרה עליונה לשמוע את הלקוחות שלנו אומרים  "בכזו דירה אנחנו מדמיינים את עצמנו גרים".

וברגע שזה קורה, הביקור בדירה לדוגמא הופך לכלי שיווקי ומכירתי.

דירה לדוגמא, שהיא דוגמא לטעם טוב היא לא רק דרך להראות ללקוחות את הפוטנציאל הגלום בדירה, היא גם משדרת ללקוחות הפוטנציאליים את אמינות הקבלן, את רצינותו ואת יכולתו לעמוד בהבטחותיו.

הדירה לדוגמא חייבת להיות מושלמת.

בכדי ליצור את הלוק המושלם נשתמש בריצוף, צבעים, ריהוט, תאורה, חפצים ואקססוריז משלימים, כולם יחד צריכים להשתלב כדי להגיע בסוף להרמוניה המבוקשת שהיא יצירת תחושה חמימה וביתית.

דירות לדוגמא מקצרות את זמן המכירה של הפרויקט ובאתרים בהם קיימת דירה נמכרות הדירות במהירות יותר.

בסופו של הפרוייקט הדירה לדוגמא נמכרת בכללותה וכולם יוצאים מורווחים הקבלן/יזם כמוכר והלקוח.

עיצוב דירה לדוגמא הוא כלי שיווקי ומכירתי – יש לנצל כלי זה עד תום.

מאמרים נוספים